
Dr. E.C - Bilişim Teknolojileri Öğretmeni
KİŞİSEL BİLGİLER
Adı, Soyadı : Emre CANOĞULLARI
Doğum Yeri : ADANA
E – posta : emrecan.bilisim@gmail.com
EĞİTİM DURUMU
- 2019-2024 : Doktora, Çukurova Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Bölümü, Eğitim Programları ve Öğretim Anabilim Dalı, ADANA
- Tez Adı: Ortaokul Öğrencilerinin Dijital Yetkinlik Düzeylerini Geliştirmeye Yönelik Bir Eylem Araştırması
- Tez Danışmanı: Prof. Dr. Mediha SARI
- 2016-2018 : Yüksek Lisans, Çukurova Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Bölümü, Eğitim Programları ve Öğretim Anabilim Dalı, ADANA
- Tez Adı: Öğretmenlerin Okullarındaki Yaşam Kalitesine ve Öğrenci Direnç Davranışlarına İlişkin Algılarının İncelenmesi.
- Tez Danışmanı: Prof. Dr. Mediha SARI
- 2010 – 2014 : Lisans. Çukurova Üniversitesi, Sarıçam, ADANA
- 2006 – 2010 : Ortaöğretim. Nurten Yetimoğlu Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi, Çukurova, ADANA
- 2001 – 2006 : İlköğretim. İsmet İnönü İlköğretim Okulu, Seyhan, ADANA
- 1999 – 2001 : İlköğretim. Sakıp Sabancı İlköğretim Okulu, Yüreğir, ADANA
ÇALIŞMA
· 2015 -2016 : Bilişim Öğretmeni. Cumhuriyet Ortaokulu, Yüreğir, ADANA
· 2016 - : Bilişim Öğretmeni. Çakabey Ortaokulu, Yüreğir, ADANA
YABANCI DİL BİLGİSİ
- İngilizce
Uluslararası ve Diğer Hakemli Dergilerde Yayınlanan Makaleler
- Sarı, M., Canoğulları, E. & Yıldız, E. (2018). Öğretmenlerin okul yaşam kalitesi algıları ile mesleki motivasyon düzeylerinin incelenmesi. Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, (47), 387- 409. DOI: 10.21764/maeuefd.364454.
- Sarı, M., Yıldız, E. & Canoğulları, E. (2018). Öğretmenlerin algıladıkları müdür yönetim tarzı ile mesleki motivasyon düzeylerinin incelenmesi. Uluslararası Sosyal ve Eğitim Bilimleri Dergisi, 5(10), 188-208. DOI: 10.20860/ijoses.467606.
- Canoğulları, E. (2018). Öğretmenlerin okullarındaki yaşam kalitesine ve öğrenci direnç davranışlarına ilişkin algılarının incelenmesi. Yüksek Lisans Tezi, Çukurova Üniversitesi, Adana.
- Canoğulları, E., & Sarı, M. (2019). Öğretmenlerin okullarındaki öğrenci direnç davranışlarına ilişkin algılarının incelenmesi. International Journal of Social Sciences and Education Research, 5(2), 219-232.
- Canoğulları, E., Ünlü, D., Şaşmaz, H. (2021). Ortaokullarda Disiplin Problemlerinin Farklı Değişkenler Açısından Karşılaştırmalı Olarak İncelenmesi. Bayterek Uluslararası Akademik Araştırmalar Dergisi, 4 (1), 95-118. DOI: 10.48174/buaad.933446
- Canoğulları, E. (2021). Öğretmenlerin bilgi güvenliği konusundaki farkındalıklarının incelenmesi. Kalem Eğitim ve İnsan Bilimleri Dergisi, 11(2), 651-679, doi: 10.23863/kalem.2021.219
- Canoğulları, E., Yıldız Arıganoğlu, E., Kesik, S. & Atıcı, M. (2022). Covid-19 Salgını Sürecinde Yüz Yüze Eğitime Geçen Ortaokullarda Gerçekleşen Öğrenci İstenmeyen Davranışlarının İncelenmesi. Türk Eğitim Bilimleri Dergisi, 20 (1), 44-68. DOI: 10.37217/tebd.979158
Uluslararası bilimsel toplantılarda sunulun bildiriler
- Canoğulları, E. & Sarı, M. (2018). Öğretmenlerin okullarındaki yaşam kalitesine ilişkin algılarının incelenmesi. ERPA International Congresses on Education, 28 Haziran- 1 Temmuz 2018. İstanbul-Türkiye.
- Canoğulları, E., Ünlü, D., Şaşmaz, H. (2021). Ortaokullarda Disiplin Problemlerinin Farklı Değişkenler Açısından Karşılaştırmalı Olarak İncelenmesi. The 8th International Congress on Curriculum and Instruction (ICCI –EPOK), 25-27 March, Burdur-Türkiye.
- Canoğulları, E. & Sarı, M. (2023). Ortaokul Öğretmenlerinin Dijital Yetkinlik Öz-Yeterlilik Algılarının İncelenmesi. International Conference on Educational Technology and Online Learning (ICETOL), 20 Haziran- 23 Haziran 2023. Balıkesir-Türkiye.
Katılımcı Olunan TUBİTAK Projeleri
· TUBİTAK 2237-A (24-30 Mayıs 2021): Eğitim Bilimlerinde İleri Metodoloji Uygulamaları.
Proje Yürütücüsü: Doc. Dr. İbrahim Yıldırım
Proje İçeriği: Çoklu Regresyon, Hiyerarşik Doğrusal Modelleme, Madde Tepki Kuramı, Meta-Analiz, Yapısal Eşitlik Modellemesi, Ölçek Geliştirme, Q-Metod
· TUBİTAK 4005 (17-25 Aralık 2021): Eğitimde R ile Büyük Veri Analitiği Uygulamaları
Proje Yürütücüsü: Doc. Dr. Murat Doğan Şahin
Proje İçeriği: R’ ye Giriş: R Studyo Uygulamaları, R ile Veri Düzenleme, R ile Veri Görselleştirme Uygulamaları, R ile Veri Tabanı Uygulamaları, R ile Makine Öğrenmesine Giriş, R ile shiny Uygulamaları